Juridisch beleid
Lees over ons beleid en voorwaarden
Je leest hieronder onze Klachtenprocedure
Klachtenprocedure
Timmermans Assurantiën
Wij doen er alles aan om jou als relatie zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Voldoet onze dienstverlening niet aan je verwachting? Dan horen wij dat graag van je.
Samen zoeken we dan naar een passende oplossing.
Hoe dien je een klacht in?
- Bel ons op 0164 25 42 65 en maak een afspraak. Tijdens een persoonlijk gesprek zullen wij proberen je klacht ter plekke op te lossen.
- Ben je er tijdens het persoonlijke gesprek niet uitgekomen? Meld je klacht dan per post of per e-mail.
Vermeld duidelijk in je brief waarom je ontevreden bent over onze dienstverlening.
Je ontvangt vervolgens uiterlijk binnen twee weken een inhoudelijke schriftelijke reactie. Is het niet mogelijk om binnen de afgesproken tijd een inhoudelijke reactie te geven, bijvoorbeeld als gevolg van het vereiste onderzoek. Dan bevestigen wij een datum waarop je uiterlijk reactie mag verwachten ( maximaal zes weken na ontvangst van je klacht).
Geen overeenstemming?
Mocht je niet tot een gewenste oplossing komen met ons, dan heb je de mogelijkheid om met je klacht over een financieel product of een financiële dienst binnen 3 maanden na onze afwijzingsbrief te melden bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening ( Kifid). Het Kifid bemiddelt bij klachten. Bij het Kifid kun je terecht voor klachten of geschillen over verzekeringen. Wij zijn aangesloten bij het Kifid onder nummer 300.016939. Deze procedure vind je terug op de website www.kifid.nl. Wanneer je niet kunt vinden in het advies van het Kifid, kun je jouw klacht binnen drie maanden voorleggen aan de Geschillencommissie van het Kifid.
In plaats van je klacht voor te leggen aan het Kifid kun je er ook voor kiezen om direct met je klacht naar de Burgerlijke rechter te stappen.
Uiteraard streven wij ernaar onze dienstverlening altijd te blijven verbeteren. Wil je meer weten over onze dienstverlening of heb je een vraag? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Laatste aanpassing: 5 juni 2025.
Vragen over ons beleid?
Telefoon: 0164 25 42 65
E-mail: info@verzekerjebeter.nl
Ons kantoor:
Burgemeester Vergroesenstraat 5
4611CW Bergen op Zoom
Onze socials
-
Twitter
-
Facebook